​Level 1'de en sık rastlanan 6 viraj hatasını ele alır. Bu 6 nokta gelişiminizin temelini oluşturmaktadır.

  1. Viraj giriş hızı. Çok hızlı? çok yavaş?

  2. Gaz kontrol hataları. Çok erken, çok fazla, yetersiz gaz?

  3. Dönüşe yanlış başlama. Çok erken dönüşler, çok geç dönüşler, doğrusu hangisi?

  4. Dönüş hataları ve düzeltmeler. Viraja çok hızlı ya da çok yavaş yatışlar, viraj içi düzeltmeler?

  5. Yanlış sürüş kararları. Karşı karşıya olduğunuz durum için hangi tercih doğru?

  6. Tutarsız apeksler. Çok genis, çok dar, değişken?

 

Eğitimli bir göze sahip herkes bu hataları farkedebilir. Biz de ise eğitimli gözlerin yanı sıra her hatanın kesin ve eksiksiz çaresi de bulunmakta. Birinci Basamakta sizlere her noktayı kusursuzlaştırmanın neden önemli olduğunu ve size ne gibi faydalar sağlıyacağını açıklıyoruz. Bir an için 6 noktayıda çalıştığınızı ve kusursuz hale geldiğiniz hayal edin;

Sürüşünüz,

 

  1. Mükemmel viraj giriş hızı. Her seferinde istediğiniz gibi.

  2. Kusursuz gaz kontrolü. Motorunuz her virajda kontrol altında.

  3. Hassas viraj girişi. Her seferinde virajı sorunsuz kılan bir dönüş başlangıç noktası.

  4. Viraj içinde gergin gidon düzeltmelerine son. Her dönüşte hassas ve temiz bir dönüş.

  5. Tam rahatlık. Her koşulda motorunuz ile ahenk içinde.

  6. Lazerle kesilmişcesine viraj çizgileri. Adeta bir profesyonelin ki gibi tutarlı olsaydı nasıl olurdu?

 

Bunlar mümkün mü? Eğer bu noktalara ulaşmanın kolay olduğunu ya da sizleri bir gün bu noktalarda mükemmeliyete ulaşacak kadar eğitebileceğimizi söyleseydik, doğru olmazdı. Ancak 1. Basamaktan sonra, nerede hata yaptığınızı ve nasıl düzeltebileceğinizi göreceksiniz. 1. Basamak boyunca tüm noktalar size tam olarak açıklanacak ve pistte çalışmanız sağlanacak.

İntercity İstanbul Park için ücret; 575 EUR + KDV'dir.

LEVEL I

LEVEL II

​Hedefe kilitlenmenin bir sürücünün en kötü düşmanı olduğunu hepimiz biliyoruz. Yumuşak, hızlı ve kendinizden emin sürüşün sırrı gözlerinizi eğitmekten geçiyor. Bu eğitim ise Level 2'de hedef aldığımız konu.

  1. Referans noktası nedir ve her dönüş için kaç tane lazım?

  2. Sürüş alanı kavramı nedir, bu alanı büyütmek mümkün mü?

  3. Görüşünüzü kısıtladığınızda ne yapmalı ve tedavisi var mı?

  4. Gözlerinizi en verimli şekilde kullanarak, en fazla bilgi nasıl alınır?

  5. Viraj bitimini ne işaret eder? Değiştirebilir misiniz yoksa viraj sonu tembeli misiniz?

 

Bir sürücünün görsel yetenekleri, sürüşünün temelini oluşturmaktadır, ne kadar çok görürseniz güveniniz o kadar artar. Gördüklerinizi ne kadar daha iyi yorumlarsınız, sürüşünüz o kadar daha kolaylaşır. Başka bir deyişle, hepimiz görsel yeteneklerimiz kadar iyiyiz. Nerede olduğunuzu bilmiyorsanız, nereye gitmek istediğinizi ve nasıl gideceğinizi bilmek imkansız hale gelmektedir. Level 2 sürüşün bu temel kuralına çözümler getirmekte.

  1. Viraj hassasiyeti kazanın.

  2. Değişik çizgi seçenekleriniz olsun.

  3. Virajda kendinize daha fazla alan yaratın. Daha fazla alan, daha çok zaman ve “ahenk” demektir.

  4. Hedefe kilitlenme hastalığından kurtulun. Bir sonra ki viraja Moto GP pilotları gibi daha sert girin!

  5. Level 2'den sonra “Görüşün” herşey demek olduğunu, nasıl çalıştığını ve sık sık tekrarladığınız hatalardan nasıl kurtulacağınızı anlayacaksınız. Yanlış zamanda, yanlış yerde, yanlış şeyi yapmanıza sebep olan hayatta kalma içgüdünüzü yendiğinizi göreceksiniz.

İntercity İstanbul Park için ücret; 575 EUR + KDV'dir.

LEVEL III

​Level 3 katılımcıların vücutlarını çalıştırmakta. Amacımız tüm katılımcıların vücutlarının alt kısmını kullanarak motor hakimiyetini en zor koşullarda bile arttırmasını sağlamak. Bu bölümde vücut pozisyonunun Nasıl ve Ne Zaman sorularına cevap buluyoruz. 

  1. Viraj çizginizi süspansiyon ayarlarınız ile oynamadan nasıl değiştirirsiniz?

  2. Motorunuzun en dengesiz olduğu an nedir, iyi kontrol için sürücü/motor ikilisinin hangi unsuru çok önemlidir?

  3. Şikan, serpantin ve göbeklerde dengeyi nasıl korursunuz?

  4. Motorun bir yanından diğerine dengeyi bozmadan ve süratle nasıl geçersiniz?

  5. Birbirini takip eden virajlarda, en az güç harcayarak en iyi sonucu almak için nasıl bir planlama yapmalısınız?

 

Level III motor üzerinde nasıl göründüğünüz ve hissettiğiniz ile ilgili. Bu basamakta birçok sürücü varlığını dahi bilmediği iki yeni teknikle tanışıyor. Motor üzerinde kendinizi rahatsız ve kontrolsüz mü hissediyorsunuz? Bu bölümde bu sorunların nasıl düzeltileceğini size gösteriyoruz.

İntercity İstanbul Park için ücret; 575 EUR + KDV'dir.

LEVEL IV

Level 4 tamami ile farklı bir sistemde, Level 1, Level 2 ve Level 3'ü tamamlamış katılımcıların katıldığı bir basamaktır. Her bir sürücü için özel olarak hazırlanır.

Öncelikle biz katılımcıya sürüşünde neyi geliştirmek istediğini soruyoruz, daha önceki basamaklarda öğrenmiş olduğu üç farklı Level'dan toplam onbeş ders arasıntan tamamen sürücüye özgü bir program hazırlıyoruz.

Pistte ve padokda iki farklı eğitmen eşliğinde derslerde pistte çekilen video üzerinden analizler yapılıyor.

İntercity İstanbul Park için ücret; 750 EUR + KDV'dir.

Hakkımızda

California Superbike School’da öğretilen teknikler sadece virajla ilgilidir, ne daha fazlası ne de daha azı öğretilmemektedir. Her binicinin itiraf edeceği gibi işin sırrı virajlardadır ve CSS’in amacı bu sırrı öğrencileri ile paylaşmaktır.

Adres

+90 216 469 4415

 

Motoron Rider Academy

İntercity İstanbul Park

info@superbikeschool.com.tr

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Instagram Icon

© 2017 Superbikeschool.com.tr | Motoron Motosiklet Kültürü Dergisi Kuruluşudur